6.30 – 8.15
- schodzenie się dzieci
- zajęcia i zabawy wg zainteresowań
- zabawy indywidualne
- rozmowy planowane i sytuacyjne
- ćwiczenia usprawniające motorykę rąk
- praca indywidualna, ćwiczenia wyrównawcze, czynności higieniczne, praca z dzieckiem zdolnym
8.15 -8.30
- Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe
8.30 – 9.00
- Przygotowanie do śniadania. ŚNIADANIE
9.00 – 10.00
- zajęcia o charakterze edukacyjnym z dominacją wysiłku intelektualnego oraz artystycznego
- zajęcia dydaktyczno- wychowawcze organizowane przez nauczyciela w sali lub w ogrodzie przedszkolnym
- zabawy, gry, spacery, wycieczki
- rytmika, język angielski, religia
10.00 – 11.15
- pobyt na świeżym powietrzu: spacery, zabawy na placu samorzutne bądź organizowane przez nauczyciela, obserwacje przyrodnicze
11.15 - 11.30
- Przygotowanie do obiadu. OBIAD
12.00 – 14.00
- grupy młodsze, odpoczywają
- grupy starsze – poobiedni odpoczynek przy słuchaniu bajek
- zajęcia indywidualne lub w małych zespołach
- zabawy i gry dydaktyczne
- zajęcia dodatkowe – j.ang., gimnastyka korekcyjna, religia, tańce
- praca stymulacyjna i wyrównawcza
- zabawy twórcze w sali lub na podwórku
- zabawy ruchowe w sali lub na podwórku
- czynności higieniczne
14.00 - 14.30
- Przygotowanie do podwieczorku PODWIECZOREK
14.30 - 16.30
- zajęcia w kółkach zainteresowań
- zabawy dowolne w sali
- zajęcia dydaktyczne i ruchowe
- zabawy tematyczne, manipulacyjne i konstrukcyjne
- indywidualna praca z dzieckiem
- prace porządkowo- użyteczne
- zabawy wg zainteresowań
- rozchodzenie się dzieci do domów
|