Rozkład dnia

RAMOWY  ROZKŁAD  DNIA  - grupa I

w Przedszkolu Samorządowym nr 20 w Białymstoku

  • 6.30 – 8.00 – godziny płatne
  • 8.00 – 13.00 – godziny bezpłatne
  • 13.00 – 15.00 – godziny płatne

8.15 – 9.00

  • schodzenie się dzieci
  • zabawy indywidualne wynikające z zainteresowań dzieci
  • praca indywidualna oraz wyrównawcza
  • zabawa ruchowa
  • czynności higieniczne w łazience
  • przygotowanie do śniadania i spożywanie śniadania
  • czynności higieniczne po śniadaniu

9.00 – 10.00

  • zajęcie dydaktyczne
  • zabawa ruchowa
  • zabawy inspirowane przez nauczyciela
  • praca indywidualna, wyrównawcza
  • zabawy swobodne indywidualne i w małych grupach według zainteresowań dziecka

10.00 – 11.00

  • spacery, gry i zabawy ruchowe na powietrzu dowolne i organizowane przez nauczyciela, obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze

11.00 – 12.00

  • czynności samoobsługowe w szatni i łazience
  • przygotowanie obiadu
  • spożywanie obiadu
  • czynności samoobsługowe w łazience
  • przygotowanie do odpoczynku

12.00 – 13.45

  • odpoczynek/leżakowanie
  • słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej

13.45 – 15.00

  • czynności samoobsługowe po leżakowaniu
  • zabawa ruchowa
  • czynności samoobsługowe i higieniczne, spożywanie podwieczorku
  • ćwiczenia stymulujące, wyrównawcze, ogólnorozwojowe
  • zajęcia wspierające i indywidualne wg zainteresowań dzieci
  • zajęcia rozwijające zdolności twórcze
  • obserwacja dzieci
  • praca indywidualna (utrwalenie nabytych umiejętności), praca wyrównawcza

RAMOWY  ROZKŁAD  DNIA  - grupa II

w Przedszkolu Samorządowym nr 20 w Białymstoku

  • 6.30 – 8.00 – godziny płatne
  • 8.00 – 13.00 – godziny bezpłatne
  • 13.00 – 16.30 – godziny płatne

6.30-8.00

  • schodzenie się dzieci, swobodne zabawy według zainteresowań
  • rozmowy z dziećmi
  • obserwacja dzieci
  • zabawy rozwijające

8.00 – 9.00

  • ćwiczenia ruchowe
  • czynności higieniczne w łazience
  • przygotowanie do śniadania i spożywanie śniadania
  • czynności higieniczne po śniadaniu

9.00 – 10.00

  • realizacja I-go zajęcia dydaktycznego
  • zabawa ruchowa
  • realizacja II-go zajęcia dydaktycznego

10.00 – 11.00

  • spacery, gry i zabawy ruchowe na powietrzu, obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze

11.00 – 12.00

  • czynności samoobsługowe w szatni i łazience
  • przygotowanie obiadu
  • spożywanie obiadu
  • czynności samoobsługowe w łazience

12.00 – 13.00

  • zabawy relaksacyjne, wyciszające, słuchanie bajek, muzyki
  • zabawy swobodne, manipulacyjne, konstrukcyjne
  • obserwacja dzieci
  • praca indywidualna (utrwalenie nabytych umiejętności), praca wyrównawcza

13.00 – 16.30

  • zabawa ruchowa
  • czynności samoobsługowe i higieniczne, spożywanie podwieczorku
  • ćwiczenia stymulujące, wyrównawcze, ogólnorozwojowe
  • zajęcia wspierające i indywidualne wg zainteresowań dzieci
  • zajęcia rozwijające zdolności twórcze